Postupak naručivanja
Pristupiti ovoj Web stranici možete kao gost korisnik tj. jednokratni NE-registrirani Kupac. Potrebno je samo putem elektronske pošte, navesti važeću e-mail adresu, radi potvrde narudžbe.
Način i postupak plaćanja
-
Internet bankarstvom – Kupac nakon potvrde narudžbe E-mailom zaprima sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja.
-
Općom uplatnicom, u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte (poziv na br. unijeti broj narudžbe ili OIB).
-
Virmanskom uplatom - avansno
-
Pouzećem prilikom isporuke robe, gotovinom na ruke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen na računu uključujući i trošak dostave.
-
Sve cijene su maloprodajne MPC s PDV-om, u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, vrijede i za avansno plaćanje po Internet i telefonskoj narudžbi.
-
Račun i otpremnica se uručuju skupa s pošiljkom.
-
Prije izvršenja uplate, putem ponuđenih modela plaćanja, Kupac prvotno ispunjava E-mail formular za narudžbu proizvoda (ili komunicira narudžbu telefonskim putem).
-
Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka uplate na račun Prodavatelja: HR IBAN: HR3025000091101398436
Dostava
Reklamacije i prigovori
-
Prodavatelj isporučuje pošiljku pogodnu transportnom rukovanje. Moguća transportna oštećenja su u odgovornosti dostavne službe. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje zaprimljene pošiljke i reklamirati dostavljaču.
-
Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja, predlažemo da Kupac odbije primitak. Dostavna služba će pošiljku vratiti Pošiljatelju uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
-
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte na adresu Pošiljatelja. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije trošak zamjene proizvoda snosi Prodavatelj dok suprotno, trošak reklamacije snosit Kupac.
-
Svaki Ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u Zakonu o zaštiti potrošača, Potrošač može, ne navodeći razlog, raskinuti u roku od 14 dana. Rok počinje teći od dana kada je Potrošač zaprimio narudžbu.
-
Kupac ima pravo vratiti proizvod, podnijeti pisani prigovor, a dužnost Prodavatelj je na prigovor odgovoriti u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
-
Prije sklapanja ugovora Kupac će biti obaviješten putem elektronske potvrde narudžbe, predračunom ili tekstom na ovoj stranici o: imenu, sjedištu i matičnom broju tvrtke kojoj Potrošač može iznijeti svoje prigovore, glavnim svojstvima i cijeni robe ili usluga, uključujući sva porezna i druga davanja, troškovima dostave proizvoda te načinu plaćanja.
-
Da bi Korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, obvezan je obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.
-
Ako Korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana zaprimanja Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Korisnik izvršio uplatu. U slučaju da Korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat uplaćenih sredstava se može izvršiti tek nakon što mu proizvod bude vraćen ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da mu je proizvod poslan.
-
Korisnik je dužan proizvod poslati na adresu Pošiljatelja najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe Korisnik snosi sam. Korisnika se moli da prije raskida Ugovora kontaktira Prodavatelja radi pojašnjenja postupka povrata robe.
-
Rješavanje sporova: Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta Prodavatelja.